عضویت شرکت دانش بنیان هجرت نقش جهان در انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌ اصفهان

شرکت دانش‌بنیان هجرت نقش‌جهان

 شرکت دانش‌بنیان هجرت نقش‌جهان در سال ۱۳۷۹ بصورت سهامی خاص با تکیه بر دانش و تجربه ۳۰ ساله تاسیس گردید.

این شرکت با دو دهه فعالیت مستمر و پویا به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده ادوات روسازی خطوط ریلی کشور مطرح می باشد.

ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش است که به صورت پویا و نظام‌مند در توسعه و تعالی صنعت حمل و نقل ریلی کشور ایفای نقش نماید.

ضرورت توجه به حمل و نقل ریلی در مسیر توسعه ایران اسلامی و نیز وجود امکانات بالقوه شبکه ریلی در کشور سبب شده تا این شرکت با بهره‌گیری از مهندسین و کارشناسان با تجربه و به کارگیری آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در راستای تحقق اهدافی چون توسعه صنعت‌سازی و فناوری‌های نوین ریلی گام بردارد.


این شرکت در دو واحد مجزا به مساحت بیش از ۲۰۰۰۰ مترمربع مجهز به واحد قالب‌سازی، تزریق پلاستیک، تولید ادوات فلزی، تحقیق و توسعه، کنترل کیفیت، و واحد آزمایشگاه بوده و مفتخر به تولید بیش از ۱۰۰۰ نوع قطعه مختلف، تولید بیش از ۸۰ میلیون قطعه ادوات روسازی راه آهن و مترو (انواع گاید پلیت، پد پلاستیکی، رولپلاک تراورس بتونی، انواع پیچ تراورس، پلاک فلزی، اینزرت پین سگمنت، و قطعات ترافیکی شامل جداکننده‌های جاده‌ای، انواع بازتاب‌های ایمنی، سرعت‌گیر و… ) تنها دارنده گواهی‌نامه فعالیت صنعتی در زمینه تخصصی تولید این ادوات و تنها دارنده پروانه بهره‌برداری صنایع پیشرفته ریلی و پروانه تاسیس واحد تحقیق توسعه تخصصی صنایع روسازی ریلی می‌باشد. ادوات تولیدی این شرکت در بیش از هفت هزار کیلومتر از مسیرهای ریلی مورد استفاده قرار گرفته است.


عزم و اراده هیات‌مدیره و مدیریت ارشد سازمان نیز در طی سالیان متمادی، همواره به نحوی بوده که این مجموعه را در جهت توسعه و تعالی رهنمون سازد و بیش از پیش، بخشی از دغدغه‌های کار و اشتغال جوانان این مرز و بوم را مرتفع نماید.

بدیهی است تلاش و سرمایه‌گذاری در این عرصه گسترده با مشکلات و چالش‌های بسیاری همراه بوده است اما هدف کارآفرینی بطور مستقیم و غیرمستقیم مهمترین عاملی بوده که فراتر از انگیزه‌های اقتصادی مد نظر قرار گرفته است.


امکانات:

واحد قالب سازی این مجموعه قادر به طراحی و ساخت انواع قالب های پلیمری ،لاستیکی، فورج ،برش و دایکاست میباشد.
واحد تزریق پلاستیک این مجموعه با جدیدترین و مجهزترین دستگاه ها ،توان عملیاتی تولید ۱۴میلیون انواع قطعات پلیمری در سال را با امکانات و توانمندیهای انسانی و مادی خود دارد

 

 

منبع: سایت رسمی انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پانزده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.