پیشنهاد استعفا به سید میعاد صالحی

پیشنهاد استعفا به سید میعاد صالحی

پیشنهاد استعفا به سید میعاد صالحی

 

من یک پیشنهاد به آقای صالحی دارم و حرف آخر را اول می زنم و به میعاد صالحی پیشنهاد می کنم برو استعفا بده آقای صالحی، شما تجربه ات چیه به غیر از اینکه روابط، جاری و ساری بوده؟ این ارتباطات باعث می شود که یک فرد جوان در چنین جایگاه تخصصی قرار گیرد!

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار با بیان این مطلب و با تاکید بر اینکه سید میعاد صالحی مدیر عامل راه آهن، به دلیل عدم کفایت باید از سمت مدیرعاملی راه آهن استعفا دهد، گفت: این جایگاه نیازمند تعهد و تخصص است و صرفا جوان بودن فرد نمی تواند دلیلی برای این انتصاب باشد و جوان بودن صرف، بدون تخصص سم است.

وی افزود: امروز در ساختار راه آهن، بالغ بر 6 ماه از تصدی این اداره می گذرد که همزمان با آن تصدی مدیرکل 2 اداره تلفیق را نیز دارد و این در حالی است که افراد دیگری هستند که قابلیت و تواناهایی لازم را دارا می باشند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه راه آهن مجموعه بهره برداری گسترده با نیازهای تخصصی و به هنگام است، عنوان کرد: انتصاب مدیران متخصص و هماهنگی آنها با سازمان های مرتبط برای راه آهن بسیار ضروری بوده که متاسفانه در ماه های اخیر خدشه دار شده است.

وی تاکید کرد: زیرمجموعه راه آهن از مدیریت صالحی راضی نیست و ایشان بدهکار این مسئولیت و مأموریت است.

مطری افزود: حتی ما امکان یک تماس با وی را نداریم لذا نمایندگان نباید مماشات کنند و باید بدانیم که تبعات نارضایتی زیرمجموعه، برای مردم کف جامعه خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.